Pomôcky

Geodoska obojstranná - prírodné drevo

Dostupnosť: Na sklade

Ilustračný obrázok

Obojstranná geodoska z prírodného dreva má 9 kolíkov rozmiestnených do štvorca 3x3. Z druhej strany má doska 9 kolíkov rozmiestnených do kruhu v tvare ciferníka. Na kolíky naťahujeme gumičky a tvoríme tak rôzne obrazce.

 

Využitie strany 3x3:

1.-2. ročník - Žiaci sa s geodoskou hrajú, tvoria na nej rôzne obrazce. Rozprávajú sa o nich. Deti používajú metaforický jazyk: vyzerá to ako domček, ako zobáčik a pod. Dospelý deti neopravuje, ale sám sa snaží v rámci rozhovoru používať správne termíny. Tie potom deti od neho postupne preberajú.
3.-4. ročník - Z geodosky prechádzame na štvorčekovú mriežku. Z kolíkov sa stali mriežkové body a obrazcom budeme hovoriť mriežkové - mriežkový trojuholník. Pri hre Telefón deti popisujú mriežkové obrazce niekomu do telefónu. Potom dostanú výzvu, aby zapísali obrazce pomocou znakov. Po niekoľkých pokusoch a diskusiách sa objaví šípkový zápis mriežkového obrazca, pretože jazyk šípok poznajú deti z Krokovania.
 

Využitie strany Ciferník:

Ciferník môžete používať napr. k poznávaniu hodín, ale tiež aj k oboznámeniu sa so základnými geometrickými tvarmi. Gumička napnutá medzi kolíkmi zaisťuje konštrukciu presných hraníc objektov. Môžeme tvoriť obrazce, ktoré sa pomocou tradičného rysovacieho náradia ťažko konštruujú - pravidelný dvanásťuholník alebo rovnoramenný lichobežník.

 

Rozmer: 150 x 150 x 25 mm

  • Číslo produktu: 8018
  • Cena bez DPH: 6,60 €
  • Cena s DPH(20%): 7,92 €

Ďalšie informácie

Obojstranná geodoska z prírodného dreva má 9 kolíkov rozmiestnených do štvorca 3x3. Z druhej strany má doska 9 kolíkov rozmiestnených do kruhu v tvare ciferníka. Na kolíky naťahujeme gumičky a tvoríme tak rôzne obrazce.

 

Využitie strany 3x3:

1.-2. ročník - Žiaci sa s geodoskou hrajú, tvoria na nej rôzne obrazce. Rozprávajú sa o nich. Deti používajú metaforický jazyk: vyzerá to ako domček, ako zobáčik a pod. Dospelý deti neopravuje, ale sám sa snaží v rámci rozhovoru používať správne termíny. Tie potom deti od neho postupne preberajú.
3.-4. ročník - Z geodosky prechádzame na štvorčekovú mriežku. Z kolíkov sa stali mriežkové body a obrazcom budeme hovoriť mriežkové - mriežkový trojuholník. Pri hre Telefón deti popisujú mriežkové obrazce niekomu do telefónu. Potom dostanú výzvu, aby zapísali obrazce pomocou znakov. Po niekoľkých pokusoch a diskusiách sa objaví šípkový zápis mriežkového obrazca, pretože jazyk šípok poznajú deti z Krokovania.
 

Využitie strany Ciferník:

Ciferník môžete používať napr. k poznávaniu hodín, ale tiež aj k oboznámeniu sa so základnými geometrickými tvarmi. Gumička napnutá medzi kolíkmi zaisťuje konštrukciu presných hraníc objektov. Môžeme tvoriť obrazce, ktoré sa pomocou tradičného rysovacieho náradia ťažko konštruujú - pravidelný dvanásťuholník alebo rovnoramenný lichobežník.

 

Rozmer: 150 x 150 x 25 mm

Pridajte svoje hodnotenie
Počet hodnotení: 0
0.0
Priemerné hodnotenie
0
0
0
0
0